If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Не не приключвай с темата защото грам не си прав и не говори кой какво пише след като ТИ самия пишеш такива!!!
За колегата преди това: Ако знаеш какво означава ник-а ми сам ще си отговориш какво мисля за ФИАТ - ЕДИНСТВЕНИЯ 4 цил. италянски мотор пред който всеки фен трябва да стане прав когато се споменава е 4 цил. дву-валов мотор на ФИАТ!!!! Прочетете защо.....
Аз само питах-радвам се че си фен на фиат-все някой трябва да е нали?
155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
Powered by ...sigpic
За последните "абарти" няма какво да говориме освен че са емблеми и лъскави аксесоари на безбожни цени...
Лека корекция - Фиат поема контрола над Ланча през 69-та след като тогавашното итал. правителство не одобрява заинтересоваността на Форд да закупи Ланча
Иначе да дебютира през 72-ра с т.нар. оригинален 1.4 ТС мотор на Фиат с 90 к.с.
Това че си запознат с истинската дейност на АБАРТ е много добре, не разбирам защо си кривиш душата да си признаеш че при Ланча използват за: Бета/Бета Монтекарло Турбо; LC1; 037; Делта S4/4WD/Integrale 8v/16V/EVO 155 GTA агрегати базирани и безкрайно близки до ФИАТ?
---------- Post added at 16:35 ---------- Previous post was at 16:33 ----------
Аз само питах-радвам се че си фен на фиат-все някой трябва да е нали?
Колега, аз съм фен на всичко бръмчащо от ботуша и до скоро не делях ФИАТ/Ланча/Алфа..... но с тези дрязги тук започвам да се замислям и честно казано да се породява едно негативно усещане в мен към Алфа.... а в семейството имаме дори 2-чки
Това че си запознат с истинската дейност на АБАРТ е много добре, не разбирам защо си кривиш душата да си признаеш че при Ланча използват за: Бета/Бета Монтекарло Турбо; LC1; 037; Делта S4/4WD/Integrale 8v/16V/EVO 155 GTA агрегати базирани и безкрайно близки до ФИАТ?[COLOR="Silver"]
Това е факт и за мотора на Лампреди нищо лошо не мога да кажа и не съм казвал.
Смея да твърдя, че съм огромен фен на Абарт
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Благодаря за разбирането колега - то друго от ФИАТ не ме интересува с изкл. на някои 1.3/4 8В атм. с които се заиграват навън или пък турбо версиите
А сега малко по темата - без да имам претенции че съм икономически грамотен, но според мен бедата е предив всичко икономически. Въпреки че се водят 3-та икономика в Европа, няма как да се сравнят с Германците например по промишленост, растеж, иконом. показатели. И докато преди 15-20 години нашите мачкаха по трасетата и пускаха ограничени серии по няколко стотин или хиляди Ку4-ки, Делти и т.н. вурст-любителите напускаха 16 милиарда голфове, ибизи, пасати с опростена техника и добър имидж благодарение на което днес берат плодовете на това и закупуват все повече престижни марки (съответно и ноу-хау за многоцилиндрови мотори) и развиват все повече и повече върхови модели, докато при нас е "ехо" ситуацията........
П.С. През 2007-ма бях на посещение в заводите на Мазерати и да ви кажа честно на моменти се питах как тези хора въобще произвеждат МПС-та и дали си имат идея колко ценени са те от феновете като нас по света...?
За последните "абарти" няма какво да говориме освен че са емблеми и лъскави аксесоари на безбожни цени...
Лека корекция - Фиат поема контрола над Ланча през 69-та след като тогавашното итал. правителство не одобрява заинтересоваността на Форд да закупи Ланча
Иначе да дебютира през 72-ра с т.нар. оригинален 1.4 ТС мотор на Фиат с 90 к.с.
Това че си запознат с истинската дейност на АБАРТ е много добре, не разбирам защо си кривиш душата да си признаеш че при Ланча използват за: Бета/Бета Монтекарло Турбо; LC1; 037; Делта S4/4WD/Integrale 8v/16V/EVO 155 GTA агрегати базирани и безкрайно близки до ФИАТ?
---------- Post added at 16:35 ---------- Previous post was at 16:33 ----------
Колега, аз съм фен на всичко бръмчащо от ботуша и до скоро не делях ФИАТ/Ланча/Алфа..... но с тези дрязги тук започвам да се замислям и честно казано да се породява едно негативно усещане в мен към Алфа.... а в семейството имаме дори 2-чки
Това е хубаво,че си фен на всичко от ботуша колега и няма смисъл от негативното усещане-просто се опитваме да бъдем реалисти,а реалноста не ни кефи за съжаление
П.С И в моето семейство има..... 5 алфи!
155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
Powered by ...sigpic
Моето "най-черно" усещане е че в следващите макс. 10 години итал. автомобилостроенето ще престане да съществува във вида който познаваме/свикнали сме или поне ни се иска да бъде..... и най-нечестното според мен е че това се случи чисто икономически, а не поради неумението на жабарите да правят коли /със всичките им кусури дори/....
Затова дайте да се радваме и да караме поне коли чисто итал. разработка с итал. души докато ги има, че после като гледам май ще се кара колело.....
На мен ми е забавано като чета раздела на 159, понеже там щом тропне или скръцне нещо и веднага почват едни коментари от сорта ''старата песен на нов глас", "дали не е рейката", "нещо за скоростите се притеснявам". Хората,които карат Алфа все си имат едно наум, че колата може да се повреди и ще се почне голямото изваждане. Попреглеждам и един немски форум и там реномето на марката е същото - хубава кола ама ненадеждна. Всъщност италианските модели от последните години изобщо не са толкова чупливи, както едно време. Фиат Браво даже беше сред отличниците на теста за издръжливост на Аудибилд и е много по-напред от конкурентния Голф, Панда - също, но имиджът на марката си е лош и това се променя бавно.
Нено иска Арезе мотори, добре и аз искам, ама кой ще си купи V6 или V8 на Алфа? Нали имаше 147 и 156 ГТА и продажбите бяха нищожни. БМВ няма тоя проблем. Те имат супер имидж и е пълно с BMW-та от V6 и нагоре и продават стотици хиляди годишно. Защо е така? Защо техните клиенти не се притесняват да дадат маса пари за V6, а за Алфа не го правят? Фиат ли е виновен? Не мисля. По-скоро Фиат е единствения възможен изход за Алфа. Сега новите модели на Алфа привличат много повече клиенти, които никога преди не са карали Алфа или дори и италианска кола. Качеството и надежността се надявам ще продължат да се подобряват и така след време може и да излезе нова Алфа 75 300+ коня и да стане лидер в класа си. Италианците отдавна са доказали, че могат да правят коли, но трябва някои да ги купува.
М/у другото Брера и Спайдер са пуснати в серийно производство само защото фенове и журналисти се натиснали да има такъв модел, понеже прототипът бил страхотия. Пуснаха я и кво - изобщо не се харчи. Е, 2005г. може и да е имало пари да покриват такива сметки, но явно сега няма.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
М/у другото Брера и Спайдер са пуснати в серийно производство само защото фенове и журналисти се натиснали да има такъв модел, понеже прототипът бил страхотия. Пуснаха я и кво - изобщо не се харчи. Е, 2005г. може и да е имало пари да покриват такива сметки, но явно сега няма.
Ма феновете искаха Брера, ма прототипа. Същият този с надлъжен V8 и задно задвижване, ма какво им даде Фиат? Предно предаване и мъртъв V6 на Опел и това на 1700кг. тегло. Всичко това и на не много ниска цена. А иначе феновете и сега искат същото, когато гледаха прототипа на Брера, ма отново Фиат не отговориха на техните очаквания. Оправданията на Фиат бяха, че платформата за прототипа била на Мазерати и е скъпа. Пълни лъжи. В тая платформа няма нито скъпи материали, нито скъпа технология. Можеха да пуснат колата, но ги биши страх да не би да се конкурира с Мазерати. В действителност сгрешиха, защото феновете на ще си купят Алфа и това е. А феновете на Мазерати ще си купят Мазерати. Истината е, че Фиат управляват немарливо и некадърно дъщерните си фирми. ВАГ например са образец за управление на много марки под една шапка. И лайняният Маркионе не може да стъпи и на малкия пръс на лудият Фердинанд Пиех.
...феновете на ще си купят Алфа и това е. А феновете на Мазерати ще си купят Мазерати.
А ти какво очакваше да направят. Да хвърлят няколкостотин милиона за да направят нова платформа за задно предаване, да разработят един чисто нов осмак и после да я продават и за малко пари. Социализъма свърши.
P.S. И пак нямаше да се харчи.
---------- Post added at 20:10 ---------- Previous post was at 20:09 ----------
А ти какво очакваше да направят. Да хвърлят няколкостотин милиона за да направят нова платформа за задно предаване, да разработят един чисто нов осмак и после да я продават и за малко пари. Социализъма свърши.
Ти въобще прочете ли ми поста? Нещо подобно да съм писал, че е нужна нова платформа? Колега, МОЛЯ те, чети преди да пишеш. Недей да цъкаш само по клавиатурата, само и само за да си на 180 градуса. Или грам не вникваш в моето писане, или се правиш, че не вникваш.
Боби, прочетох. А ти знаеш ли колко струва едно Мазерати? Наистина ли си представяш, че могат ей така да вземат шаси от Мазерати и да направят Алфа?! Ми тва е откачено. Те тогава могат и от Ферари да вземат шаситата и да пуснат 5 модела нови Алфи. Как не са се сетили.
Ама има и 2,4 баш италиански мотор и го има с 4х4 и пак не се харчи. Що така
Ето затова: http://www.youtube.com/watch?v=UtwNSF9bF-I - резултата накрая е важен
иначе брерата с най якия мотор върви колкото ТТ с най слабия, но пък харчи колкото Ескалейд.
Неможе марка с такава спортна история да изкара такава кола и да очаква нещо....
Comment